Ling ling

.. att det ska vara så svårt att beställa lite sushi. - herre jag hör ju inte vad dem säger. Hursomhelst, jag fick den sushi jag tillslut ville ha och nu är den uppäten. Tidigare idag har jag pluggat (kul tjej) och gått på promenad på promenad. Underbart väder och jag får mängder med sommarkänslor!
     Igår var jag hos linnea m.fl. och vi såg på film och allmänt chillade. Och imorn ska jag spela min första utomhusmatch för året, iiii. Och förövrigt är produktionsveckan över :( men jag ser fram emot premiären om 1 vecka och sex dagar.

svejs.


Kommentarer
Postat av: Telefonia

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-03-18 @ 07:42:27
URL: http://telefonia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0