Ni vet vad jag tänker på

Jag for upp ur sängen imorse. Jag lät mig inte hindras av mina tankar och sprang ut till köket. Jag hade hoppats att få se sol och i mina tankar skulle jag åka och bada i tjugograders varmt sommarvatten i Mälaren. Men dessvärre var det inte sommar jag såg utanför fönstret: det var ännu mer snö på gårdagens smältande av den. Det räcker, NU. OK
      Hursomhelst. Just nu ligger jag i soffan, för lat för att sätta på tvn. Julia soover. Kvällen igår blev lugn, men mysig! Vi kollade på toppenmatch igår. USA - CANADA. Julia och jag blev ju tillslut helnervösa och följde matchen till punkt och pricka innan vi båda somnade på soffan runt tolv.   


Kommentarer
Postat av: Richardtine

Great site, keep up the great work

2011-03-10 @ 16:07:18
URL: http://richardtine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0