Det är som det är

Lördag, 27 november.
Idag har jag dansat i Sankt Jacobi inför massvis med mammor och pappor till döttrar vars talanger är att dansa disco, i alla fall dem flesta av dem. Hursomhelst så var det lite pirrigt och jag kände mig nog mer duktigare än vad jag egentligen var i min nybörjargrupp vars nummer innan kom tvåa i Em nu i år. Sjukt grymt, tror jag fick gåshud fyrtio gånger under en och en halvtimma.

Ikväll blir det fest hos Lukas och på kvällen igår var jag hos Lovisa - klassfest. Rätt kul och nu kollar jag på Harry Potter för att fördröja lite tid. Tja

Kommentarer
Postat av: Lisa

du var supergrym!! du fortsätter väl att dansa nästa termin? :)

2010-11-28 @ 17:05:08
URL: http://lisadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0