För det har format mig

Slutade elva idag. Vet inte om det är så skönt, jag kan fortfarande inte skita i plugget. Så nu har jag tillslut satt igång med det. Mina planer är att jag även ska plugga imorn och på söndag, vad jag har tid till. Men nu gäller nybakta scones, för något måste jag uppmuntra mig med även om jag tycker att Filosofi är hyfsat intressant. Förövrigt känner jag ett viss behag inom mig, som gör mig trygg. Dansen igår var kul och det är uppvisning på lördag. Haha fett kul

Jag tackar dig för att du gjort mitt år till det bästa. Men det har nått sin höjdpunkt och nu ser jag dig inte längre, jag visar dock min tacksamhet. Men jag vet att allt är över och jag kommer aldrig ångra de tankar jag tänkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0