He takes of her dress

Jag sitter på samma ställe där jag satt igår då jag skrev i bloggen. På min vänstra sida har jag en cylinderformad lampa med julbelysning inuti. Den är femtio centimeter och på toppen dras den åt, som en istapp. Inköpt på Mio i Barkarby där jag i stort sett har varit hela förmiddagen. Sällskap: Mormor&mamma. Därefter åkte vi förbi morfar och hälsade på. Blandade känslor och jag ville bara krama honom! Mycket mysigt och jag tog det mysiga med mig hem i och med två lyktor, ljus och en julstjärna. Vågar jag sätta upp den? Jag är sjukt ivrig men så påminns jag om datumet.. jag tror jag väntar. Åtminstone en vecka, eller två.





Gick nyss en prommis med Anelle och nu ska jag se Ensam mamma söker.
Under tiden flyter jag fram - på en räkmacka

Jennifer Brolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0