Ja bilden är snodd

Haha. Jag har skrivit en mening och suddat den nu tio gånger i rad. Hur svårt ska det egentligen vara att påbörja ett simpelt inlägg som kommer handla om snön, dagens händelseförlopp och hur jag känner mig? Antagligen är det klurigt, men nu är jag igång!
Snön har kommit. Det firade jag med en Caffe Latte och en nyinköpt tjocktröja i Vällingby Centrum. Spenderade rundan med mig själv och det var skönt. Fick igång tankerensningen och nu är jag tillbaka på spåret. Ikväll blir det dans och jag har redan börjat samla på mig jullåtar på spotify.


Den som är rädd för att glömmas är också den som glöms

Kommentarer
Postat av: Nicolaymariam

Very useful information. Thank you!

2011-03-10 @ 16:56:30
URL: http://nicolaymariam.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0