Jag hittar nog omvägar trots allt

Jag vaknade åtta idag. Började tänka på Vad jag ska skriva i bloggen och radade upp det mesta och så var jag ju vid det här laget döpigg, så jag gick upp. Och nu sitter jag här med sex stycken inloggade på facebook, haha, och varav dem flesta är Kevins polare. Hursomhelst.

Lördagen igår jobbade jag i Elva timmar. Men det var riktigt kul. Jag, Linda och lite blonda brudar och jag fick testa på nya saker, vilket gjorde hela situationen ännu mer flummig. Jag var trött, övertrött och tog det mesta med en klackspark. Kom hem till käk och tvn. Börjar garva till tanken på vilken fetslapp helg jag haft egentligen. Och idag ska jag plugga men hittar nog på omvägar påvägen dit


Bye sms, bye appar, bye anteckningar. Nu byts telen ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0