November 13

Just nu sitter jag på mitt beigegröna överkast. Jag skriver om något så allmänt att ingen knappt bryr sig, delar med mig av vardagen och lyssnar på Spotify. Jag kan se ljuset i novembermörkret, som bara blir mörkare ju framåt i tiden vi rör oss. Jag har snålat på pengarna och jobbat mycket, så nu väntar belöningen på måndag. Jag ser fram emot biomys ikväll med Jenny och gårdagen spenderades på sats med Proma och på kvällen jobbade jag, så som jag sysslade med tidigare idag. Jag var med julia också. Och så tränade jag fotboll i torsdags, jag trivs bra med oss.

Förövrigt är jag blek och funderar på om Rudolfs Sol i sinne, brun inne kanske är det jag behöver? Jag försöker också samla på mig energi, åtminstone mer än att bara intressera mig för mysiga hemmakvällar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0