Nu finns det ingen annan i mina tankar

Ja hallå. Jag vill tycka att det är tråkigt att jag inte skrivit på några dagar men det kan jag inte, för det har varit skönt. Att inte alls haft någon koppling till datan överhuvudtaget. Jag har varit datalös i flera dagar, vilket jag själv valt för att kunna tänka på annat för omväxlingens skull. Men nu är jag tillbaka!
Har kört en rutinkontroll hos tandläkaren idag och slutade därför tidigt. Kom hem och började tittade på en gammal vhs, Pelle Svanslös. Inspelad sen.. 98? 99? Mysigt är det iaf. Har ju inget annat val, jag är ju barnvakt... men julia kommer snart

Snön är utanför, det mesta flyter på och det krävs inte mycket för att jag ska le nu

Jag saknar dig Morfar, även om du finns här vid mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0