Jag har fula kläder för att jag älskar dom

Varför är vi dömande? Vi alla har fått en popup tanke. Möjligtvis: Vad tror andra om mig nu när jag sitter med dem här eller något som Jag undrar vad hon tycker om mig som person. Och jag undrar, finns det något som är rätt eller fel? Finns det en osynlig gräns som man bara inte får passera, för jag har svårt att se den ibland. Och. Fördetandravembryrsig. Om någon gör något fel, varför ska då allt dömas? Är det inte upp till en själv att fundera över det man har gjort. Just för att vi är mänskliga och vad hände med Vi lär oss av våra misstag? Och om det finns någon därute som alla tycker gott om och aldrig gör misstag. Hon måste vara en Alien eller nåt. Eller nej, för jag gillar inte dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0