När man har tråkigt

Ärlighet:
Ditt äldsta hångel? Tretton. Haha nej gud jag vet inte.
Hur många har du varit riktigt kär i? 3st
När kramade du någon sist? Linn
Saknar du någon speciell person? Jag saknar nog alltid Jullan
Har du svårt för att bli kär? Ja
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Igår
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja lätt

Har du någonsin:

Varit medvetslös: Ja
Druckit dig riktigt full: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Halvful
Hånglat med fler än 50 pers: .. räknas elverket?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?: Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Blivit hotad: Ja
Slagit ner någon? Örfil Ja.
Skämts över dina föräldrar? När pappa ska skryta om att jag är starkare än mina hockeykusiner
Skämts över dig själv? Nej
Tar du droger? Nej
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Nej, morsan är hemma
Vill du gifta dig? Vet inte. Jag tror att med rätt tidpunkt, så kanske
Vill du ha barn? Ja

Senaste personen som:
Sov i din säng? hehe.. nejmen tror det var jenny faktiskt
Såg dig gråta? Alma
Fick dig att gråta? Teaterpjäs
Du delade en cigg med? Anelle
Skällde på dig? Julia, fast jag var inte heller så oskyldig ;)


Har du ... de senaste 48 timmarna:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja. Glass, godis och pizza. Nyttigt
Sjungit? Ja det tror jag nog
Saknat någon? Ja
Haft sex? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0