Nu simmar jag lugnt igen

Sommaren är inte över. För jag är inte klar. Med sommaren. Därför ska jag och Ida ut och paddla kajak imorgon, klockan elva runtomkring i staden. Jag har nyss kollat på ett efterlängtat avsnitt av Sex and the city och eftersom jag hade en del att göra idag så träffar jag inte Therese förrän ikväll, efter träningen.

Dagen igår tillbringades i stan med Martina. Det var hur mysigt som helst, alltid lika mycket att prata om. Tar liksom aldrig slut. På kvällen var jag hos Lukas som inte var hemma men jag käkade mat, god mat och på nattkvisten kom Julia Janson och vi slumrade till efter Kung Fu Panda. Hon i affären garvade högt när vi hyrde den, vad är fel med panda?

Juste. Första träningen är avklarad sen i tisdags. Det berättades om en väldigt god nyhet på mötet efteråt. Dock är det en person i den andra gruppen som inte lyckas fatta att läget kommer bli tusen gånger bättre nu, eller rättare sagt som det var förr. Och ni enstaka som vet hur vi har haft det, varför håller ni med den svagaste länken? Jag fattar inte, det är ju nu som allt blir bättre. Jag kan äntligen andas och jag har fått tillbaka livsglöden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0