Every minute means something

Tjenare.
Fint väder, skönt.
Vet inte riktigt var jag ska börja.


Vattenkriget på fotbollsskolan i fredags resulterade i att jag åkte hem på moppen dyblöt, även fast jag hade ombyte med mig som tur var. Efter det så åkte jag och Martina in till Vällingby för att handla kläder. Jag som vanligtvis brukar fatta tycke för kläder hittade knappt något och likaså när det gällde shoppingen i Nacka Forum igår. Hursomhelst så fortsatte fredagen att regna och lagom till tio drog jag mig inåt staden tillsammans med Jenny, Milla och Nicole. Vi kan väl sammanfatta kvällen som så att vi såg, vi upplevde, vi gick. Hem och utan några krognoter och drinkar i bagaget. Så hela dagen var jävligt blöt helt enkelt.
På lördagen serverades däremot drinkar hos Richard, jag kom hem halv sex och jag mår som jag mår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0