Toscana

Nu är bilderna snart uppladdade. Redigerade och klara! Bilresan till Italien var något nytt. Två dampiga familjer påväg igenom Europa, men det gick bra och vi är framme helskinnade och med nya perspektiv i bagaget. Jag har upplevt helt sjukt vackra ställen och jag är så glad att vi inte flög ner, då jag hade missat tysk öl, Schweiz, Cannes, Saint Tropez, Monaco och andra unika platser och tillfällen. När vi väl var framme i Toscana, Italien, så var vi där en vecka och efter sammanlagt tre veckor utan hemmet, inklusive gothia, så ville farsan hem. Raka vägen 32 timmar i bil plus kisspauser. Har aldrig haft så ont i min rygg och rumpa..

Nu är jag iaf hemma och har blivit dunderförkyld, vilket gjorde att jag inte hängde med julia och lotta till fridays menmen. Jag hann iaf spela minigolf med Landqvist på Kanaan. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0