Shoe

Jag har ändrat hår. För jag kan inte bestämma mig. Jag känner att jag trängs. För jag har hamnat fel. En känsla kan aldrig vara fel och jag tror på att händelser händer av en orsak. Så jag fortsätter att trängas tills jag släpps fri och håret växer antagligen ut. Jag undrar vad jag gör med håret då. Där mitt hår är symbol för mig

Dagarna rullar på. Och jag rullar. På. Idag så inhandlade vi Jag och Therese en present. Jennys artonårspresent. Vi prickade rätt och presenten ligger nu i min byrålåda som levereras på fredag. Nu känner jag att jag stakar mig i mitt inlägg och när man knappt har några teoretiska ämnen på skolfronten kvar så mister jag lite av den snabbtänkta delen jag en gång hade. Dock klagar jag inte, för jag lyssnar bättre. Och nu blev inlägget så djupt att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag ska på Peace & Love och texten blev konstig?


I somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0