Det var kul med SL idag

Idag slog det mig när jag vaknade till efter att ha somnat på sängen runt tolv, skulle jag kunna somna om och vakna igen lagom till april? Och så nämnde Julia precis samma sak, dock hade inte hon sovit utan var allmänt konfunderad över vädret. Men så kom jag på att det är i motgångar vi lär oss något och att om sommaren skulle vara något vi tar för givet, så skulle vi inte vara lika varsamma om den.

Förövrigt har jag under denna vecka sovit 4 av 5 gånger på tunnelbanan påvägen hem från skolan, försovit mig två gånger och sminkat mig på pendeln tre gånger. Har nog kommit försent till allt hela veckan och jag hatar folk som jämt ska överdriva i allt dem berättar om och jag kan försäkra varenda jävel om att detta är sant!




En lallardag. - Kan man få träningsvärk av snön? Andfådd blir jag iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0