Hairspray

Sitter här - vrålhungrig. Har nyss rastat grisen (julia) som ska jobba. Jag hade tänkt träna på sats, eftersom jag har skaffat kort där. Men eftersom jag inte tränat på ett tag nu, är det svårt att börja. Så jag kör min lediga morgon på lördag åt att träna. Dock hinner jag inte bättra på kondisen till fotbollen imorn, menmen.
Idag blev det stadsteaterns uppspel av Djungelboken. Fascinerande må jag säga och sällskapet var med Mathilda, Tina och några fler. Imorn ska jag prova läppstift med Emelie och nu hann jag dra flera planer i en smäll.

Och jag har skaffat Page och köpt två jackor på rea.






Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad fint håret är!!

2011-01-12 @ 18:28:53
URL: http://lisadahlstrom.blogg.se/
Postat av: jenn

tack lisa gullis men det är snyggare i verkligheten Hehe

2011-01-16 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0