Leker livet

Ni vet dem där dagarna. Nej det var inget. Eller jo. Jag tänker. Berätta hur jag känner mig allt mer och mer. Jag känner mig energisk. Och även om just den energiska biten nog varit det som kännetecknat en del av mig, så har jag utvecklat den på ett annat plan. På ett plan där jag inte är rädd längre, för jag har inget som kan skrämma mig. Längre. Jag är förvisso den lättskrämda typen men rent psykiskt är jag oemotståndlig och jag gillar att leka med tanken att jag inte har något att förlora. Längre. Dock har jag som alla andra en värdighet men jag väljer att leva utifrån den. Och jag känner att jag bär på en vilja, som gör att jag kämpar för den. Men och andra sidan är jag en helt vanlig tjej, som helt enkelt stannar upp lite då och då för att inte gå miste om det jag passerar under den tiden då jag går framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0