kanske dum jag vet inte

Trög uppdatering, men det är faktiskt sommar. Då solen lockar mer än datorn. Hursomhelst så har jag nyss jobbat i sju timmar. Är helt slut. Gårdagen spenderades på TGI fridays med Lotta och carro med flera. Min första cosmopolitan var god, så var den andra och den tredje.. och.. nej två blev det och jag kom väl hem till två.

Just nu så håller jag på att kolla upp cykelväg till Kolmården. Jag och Julia ska nämligen cykla tjugo mil på måndag för att klappa giraffer och checka in på delfinshowen. Det ska bli askul!!! Men jävligt jobbigt och alla jag sagt det till tycker vi är dumma i huvudet. Vad tycker duuuuuuuuuuuuuuuu hehehehehhehehehhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0