Tja

Har ju hunnit med peace and love, båttur, bada på lagunen, shopping, första krogenrundan och allt möjligt denna vecka. Eftersom min vistelse på peace resulterade i magsjuka? de senare dagarna så for jag hem tidigare än förväntat. Och även om jag är fullt förbannad över att jag missade the sounds och journey så lever livet vidare och om jag inte hade fått varit hemma så hade jag heller inte hunnit vara med Jenny innan hon drar till Zakyntos och lever loppan. Så som jag har gjort på Peace. Vill tacka för att denna vecka har varit något utöver det vanliga. Och jag gillar att sammanfatta händelser och sammanfattningsvis blir denna vecka den absolut bästa på länge.

Jempa, som jenny säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0