Take me to the zoo

Jag gick på Högbergsgatan klockan 20.45 igår. Om jag inte hade skippat gympan på morgonen pga min fot så skulle jag ha varit i skolan i tolv timmar i sträck. Nu var jag där i tio timmar och trettio minuter. Samma som i onsdags. Jag känner mig förvirrad, stressad men mitt i allt så finner jag det rätt komiskt. Vi kom till en tidpunkt igår när vi höll på med ljussättningen på teatern, då alla bara skrattade. Det gick liksom inte att inte göra det.

Det finns mycket planerat på min mentala att göra lista men den listan kan ju ta sig någonstans. Jag hinner ju knappt skita och mitt i allt har vi premiär på söndag, bortsett från att saker saknas. På morgonen nu ska jag köpa en ananas och jag är så uppe i mitt och teatern att omgivningen knappt existerar. Jag tänker inte ens på att jag åker till Koster snart, att jag snart fyller arton, att jag fortfarande har vanliga lektioner att gå till och att sommaren snart är här...


Kommentarer
Postat av: Anelle

när får jag följa med till Koster?! det har ju pratats om i tusen år känns det som. Och det måste ske snart tycker jag! puss på din snygging, snart blir det fan din 18årsfest och då är det crazy times!

2011-05-28 @ 00:15:04
Postat av: jennifer

men gummsi klart du ska med till koster!!! När jag får körkort sen i sommar åker vi dit!! :D ja crazyy times asså hehe

2011-05-30 @ 11:44:07
URL: http://jenniferbrolin.blogg.se/
Postat av: anelle

jaaaaaaaaaaaa!! du får press på dig nu att skaffa körkort för jag vill fan dit i sommar :DDDDDDDD

2011-05-30 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0