dagen efter igår

Kvällen igår. Jag åker in mot stan för att möta julia2 och insåg påvägen in att jag glömt min hundring hos julia1 - hade nu inga pengar. Skulle gå av vid Östermalmstorg men pratar i telefon så jag åker förbi fyra stationer. Väntar tio min för att åka tillbaka. Möter upp farsan tillsammans med julia och får låna pengar, höll på att bli överkörd. Vi satte oss ned på donken. Vi går vidare mot TGI och innan vi ska gå in har julia glömt legg. haha så vi drar vidare till Café 60. Men det var för mycket fjortisar och inga lediga platser så vi drar till seven eleven. Vi rökte varsin cigg och jag var hemma till elva. sjuk kväll, var sjukt disträ - men mycket skratt ledde det till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0