Lördag 26 november

Trodde inte att jag skulle bli bakis, med tanke på att jag inte drack så mycket. Men jag blev bakis, så jag drack nog mycket i alla fall. Skön teori, men skönare var festen igår. Jag valde ändå att dra rätt hyfsat, kring två, för att inte få för lite sömn nu när min kropp faktiskt är på bättringsvägen. Okej intresseklubben antecknar. punkt.

Under tiden som jag väntar på att badet ska bli fyllt så kan jag berätta att jag i veckan har avverkat två träningspass - de första två på en och en halv månad. Men det kanske jag skrev i ett tidigare inlägg? Ja mer intressant än det har jag faktiskt inte hunnit med, eftersom jag pluggat som en galning. Men nu är det klart. Nu ikväll så ska jag möta upp julia för att bege oss till TGI, umgås med lotta och dricka en (eller flera) öl. Imorn ska jag hem till födelsedagsbarnet och nästa vecka ser jag positivt på. 


Du är bäst och jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0