När man väl gått in i en vägg är det försent

Lördag. För att dra veckan i ett svep. Måndag - ikea och övningskörning med morsan, tisdag - riskettan i fem milj år och desperate med julia, onsdag - plugg, bonde söker fru med therese, torsdag - teaterpjäs och au pair möte, fredag - jobb 17-22 och lördag - jobb 8-15.

Idag. Mycket planer, men inget som passar för mitt tillstånd. Är nog utbränd, mycket säger mig att ett bad och att bläddra i skvallertidningar skulle göra susen. Saknar lov. Friheten att få göra det man vill, istället för att göra det man bör göra. Pratar med Ida i telefon, om Egypten. Även om den största oron beror på skolan och plugget så ska jag se till att njuta som fan när jag väl är där. Har fått tips om att få bada med delfiner från mina säkra källor och det vore rätt coolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0