scones e gott

Skrev tre olika inlägg, tänkte istället dra ihop allt i en smet. Jag har nyss ätit hemmagjorda köttbullar och sallad. Nu är det protein som gäller, nu när jag lämnat mitt soft liv bakom mig - likaså körtelfebern. Idag tränade jag för första gången på sex veckor. Mitt riktiga liv är tillbaka och jag bara längtar till fotbollen. Förresten så glömde jag att tillägga att jag åt middag hos Linnea i lördags. Vi var nästan hela gänget i hennes villa, vi pratade gamla minnen och nu kom jag på att min cykel står kvar på Lennes gräsmatta.. fuck



När allt är aktivt runtomkring en själv så kan det hända att någon man är inte syns och någon man blir inte godtas. Glöm aldrig vem du är och vad du står för

Kommentarer
Postat av: en saknad vän

bra blogg och riktigt bra ordspråk jennifer! saknar dig puss

2011-11-29 @ 15:30:57
URL: http://stephanies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0