tisdag 15 november

Jag slutade skolan tre idag. Jag kom hem och tog mig an plugget. Efter varje gång som jag pluggat i en halvtimma så förbereder jag mig numera för en lika lång powernap. Jag ställde frågan: varför blir jag alltid trött när jag pluggar? Julia - därför att ingenting är tråkigare. Så jävla sant. Jag måste nog låta rätt bitter när jag säger att ingenting på lektionstid, förutom teater, kan få mig att bli det minsta intresserad numera. Min ursäkt är att jag har andra planer och har gått 13 år i skolan.

Förövrigt så spånar jag present till Sofias middag på fredag. Jag har fått lön, men det mesta ska gå till Egypten. Det är fest i helgen men jag kan inte - jag håller på att bli frisk och jag tänker inte sabba chansen att snart få springa på löpband och dansa samba. Kanske visa tardsen hur man dansar

Desperate kl nio, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0