Kom igen nu

Tjenis! Har precis kollat på Ensam mamma söker på datorn. Anteckna nu. Hehe nejmen jag skulle egentligen följt med till matchen imorse kl åtta, men jag somnade inte förrän fyra så nog var jag trött. Håller just nu tummarna och ångrar som fan att jag inte klev upp klockan sju iaf. Menmen. 2-0 till Spånga står det nu. Kom igen nu förfan. 
     Förövrigt så känner jag myskänslor nu! Har fortfarande körtelfeber men jag mår bra som få. Ska snart bege mig in till stan med Marre för lite (mycket) shopping och sen ikväll blir det Svensson Svensson på bioduken. Gårdagen igår resulterade i en till misslyckad kladdkaka med Marren, men vi borde ha all cred för att vi pallrade oss ned i minusgrader till Statoil kl elva

Saknar fotbollen och mina lyckopiller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0