Var jag sjutton

Är jag bitter eller skrattade jag mer förr? Jag har valt att forma det rätt komiskt. Jag menar, jag får denna popup tanke när jag som mest ensam sitter och kollar på gamla bilder från 2010. Jag kollade på en bild där jag garvade och en annan där jag också garvade. Då betyder det att jag hade roligare i fjol. Men ärligt talat så har perspektivet ändrats lite sen sist och jag är rätt mogen nog för att förstå att jag endast är bitter i dessa dagar av väntan. Först och främst väntan till imorn då jag ska färga mitt hår med mina brudar. Men också väntan på fredag då det blir middag och fest. Men också beror den största bitterheten på att behöva vänta på något som får mig att må bra - träning. Och under tiden kanske jag är bitter och även om jag inte var det vid samma tidpunkt i oktober förra året så fanns det garanterat de stunder då jag stod med dåliga kläder i dåligt väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0