Scofield

Jagade igår med Simon och hans farsa. Det var skitballt, förutom det att vi inte såg några djur hehe. Men jag kände mig ball med eldstudsarn. Hursomhelst så rullade dagen på och idag så var jag och Ida på Djurgården, och jag svär Ida badade också!!! Naken. Hehe. Iaf så kom jag nyss hem från träningen och ska snart möta upp Bea. 
 
Håller på att spara ut mina naglar. Jag biter inte längre. Det är fan stort. -----
Idag åkte jag, efter träningen, förbi Hässelby och för första gången nu så fick jag det på riktigt bekräftat för mig - att jag har mitt hem precis där jag vill vara, jag har kommit helt rätt - bortsett ifrån hur många mil från staden jag befinner mig
 
Galen i Prison Break btw, bra att veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0