Samtidigt så är allt inte så stort

Det är svårt. Visst är allt svårt emellanåt? Hatar allt som har med det negativa att göra och jag skriver bara optimistiska inlägg men nu är det svårt. Jag har svårt att få allt att gå ihop. Jag vill för mycket och då blir det bara fel. Jag tänker på att jag inte ska tänka för mycket och då blir det också bara fel. Pappa har som mest ont i ryggen just nu. Känns ovant att serva någon som inte vill eller brukar bli servad. Samtidigt är allt inte så stort. Allt är faktiskt väldigt enkelt. 
         
Kvällen i fredags spenderades med Agnes, Therese mfl på Retro. Kul att träffa dom igen!! I lördags så drog jag, simon och morsan till julmarknaden i Jungfrusund och fan vad jag älskar julen. På kvällen blev det bira på hemmafront. Nu snart ska jag till bästa linn som bjuder på glögg och lussebullar - och för det så åker jag tusen mil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0