Som har just dina drag

Jag äter julmaten från igår. Smakar alltid bäst på juldagen. Veckan har gått snabbt förövrigt. Jag har hunnit ta en sväng till Nacka med Lotta och i fredags kom julia josef och linn hem hit. Annars så jobbar jag på, för jag vill ut. Till utlandet.
 
Julafton firades hemma med Idas familj och mormor och Simon. Kvällen slutade med bubbelbad längre ner på gatan med flera. Lite mer subjektivt så gör Ugglas musik mig lycklig och jag är själv för första gången på flera dagar. Känns bra, jag känner lugn, jag längtar till sommaren, jag är kär, jag lever, jag mår gött
 
Jag kanske inte lever i nuet när jag längtar till sommaren men det är längtan till sommaren som gör att jag faktiskt klarar av att leva i nuet - Jennifer Brolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0