Först föds man ju

Kan man bli så ful. Ja min karaktär kan. Premiären igår gick av stapeln klockan 18.00 och det var fotbollsbrudarna och mamsen, emelie och louise som kom och kollade. Även några från klassen. Premiären blev bättre än förväntat och jag njuter just nu. Ikväll kör vi på en gång till och så håller vi på. Jag upplevde en annorlunda nervositet igår. Jag var spy nervös, kunde inte gå och hade världens ångest. Sen en minut innan pjäsens start släppte det och jag var inte längre nervös, jag kunde typ leverera

Kommentarer
Postat av: louise

du var ju bara för grym!!!

2012-02-21 @ 16:00:30
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: greta

Jennifer. JAG önskar av hela mitt hjärta att JAG hade tid att komma ner o se på dig! Lycka till I fortsättningen med teatern, så ses vi den 29! Love y

2012-02-21 @ 17:25:04
Postat av: ida

Den där Viktor var ju jävligt het! Fan vad bra du var idag. Puss Ida

2012-02-21 @ 22:20:27
Postat av: Jennifer

Gulliga ni är allihopa!! Ja Viktor är rätt sexig.. hehe

Greta jag vet gullis, vi ses den 29/2. Längtar som fan!! Loveee

2012-02-23 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0