Suger vi på karamellen?

Teoriprovet för körkort avklarat. Godkänd också. Så det är en lättnad! Pappa köpte hem champagne, jag trodde han skämtade. Men jag drack en klunk och nu äter jag mig ännu mer mätt på godis. Har nyss ätit tårta hos Danne mfl. Älskar släktkalas, man bara äter och äter och sen drar man hem rätt tidigt. Hehe
Nu till kvällen så kommer Martina ev, eller om jag går över till julia och julia. Får se hur jag gör. Kvällen blir nog lugn, vilket passar mig bra idag. Jag mår jävligt bra just nu

Pappa sa något vettigt idag, för en gångs skull. Något i stil med att svenskar har alldeles för bråttom att glömma det lyckliga man åstadkommit, att vi inte suger tillräckligt på karamellen. Och det kanske är så. Därför ska jag suga på karamellen nu och fortsätta kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0