japp

Har äntligen fått tag i internet och datorn är äntligen laddad, (har tappat bort min laddare i och med flytten). Just nu sitter jag innanför den inglasade verandan på Adelsö och äter ägg och fil. Jag hann avverka en halvtimmas löpning innan regnet och nu är jag mätt och belåten. Det känns som om jag är på Koster, då regnet utanför håller en inomhus. Jag hör regnet och jag är lugn.

Planerna inför i höst är att jag ska ta mig till USA som AuPair. Pratade med en familj igår, som bor mellan Boston och New York och jag blev så kär! Personkemin fanns där och allt flöt på bra, så nu är jag på god väg! Känns sjukt spännande!! Förövrigt så har jag hängt med Julle och Linn, vi åt middag och myste på torsdag kväll. På fredagen hängde jag med julle och andrea till ridningen och sa hejdå till Andrea, som imorn åker till Norge för det kommande året (åren?).. sorgligt men är svinglad för din skull


Längtar till Midsommar btw, hörde jag fest?


Kreta 2012 - bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0