dit vinden blåser

Efter skolan igår så hämtade jag upp Martina i Vby och vi åkte hem till mig, åt middag, kollade på bb och desperate. Det blev lite ändrade planer, men mysigt blev det i alla fall. Stannade hemma från skolan idag och eftersom jag jobbar helgen ut så måste jag plugga idag. Nationella muntligt på tisdag, kul

impulser är det bästa jag vet
skolan suger ur min lust
jag vill dricka bira i solen
jeansjackan väntar på mig
jag är desperat efter sommaren
längtan till turkiet blir större för varje dag
jag vill vara full i jeansshorts och solglasögon
studenten är närmare än vad man tror

Kommentarer
Postat av: isabella

Hej ! jag gör jeans shorts med nitar och tie dye effect att specialbeställa på min blogg! Just nu har jag 2 par USA flagg inspirerade shorts redo att beställas, kika in?? länka ?? :)

2012-03-24 @ 10:28:34
URL: http://www.nattstad.se/TieDyeDenimShorts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0