Flytten

Dagarna har rullat på snabbt. Jag har pluggat, tränat och gått på en halv skiva. Ja vi kom ju inte in, men vi stod utanför Engelen (Blackeberg, Linns skiva) i en timma och argumenterade. Haha. Rätt kul..


Medan det att jag gjorde våfflor idag så kom jag att tänka på något. Jag är inte bara en färsking som tar ledigt från skolan för att jag är bakis utan jag är också väldigt trött på att ständigt gå runt och längta. Bort från vardagen. Nu kommer det bli djupt... men jag älskar fotbollen, träning, vänner - men vad jag än gör så kan jag inte leva fullt ut i nuet - om det inte är lov och jag upplever ultimat frihet. Jag vill hela tiden bort. Till vattnet, koster, utomlands, båten. Mitt hem har blivit förknippat med något jag måste hem till och ifrån. Men egentligen så vill jag bara måla i ostördhet, mecka på bilen med farsan och åka båt med kompisar. Så som jag gjort varje sommar. Därför är jag glad över att vi ska flytta till Ekerö, för där kanske jag kan förknippa vardagen som ett break från innerstaden och smakprov på friheten - bland kossor, vatten och hästar förstås

Kontraktet har inte skrivits på än, därför kommer bild på huset senare!
När jag bor vid vattnet ska jag skaffa vindsurfingbräda - kanske en snygg boy också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0