i see myself around

Det var ett tag sedan jag garvat så mycket som på denna resa. Jag garvade från det att vi satte oss i bilen till det att vi skiljdes åt på hemmafronten. Det sägs att ett skratt om dagen är bra för magen och om det stämmer; så mår min mage bra nu. Jag lyssnar på Fast car blandat med Nossa - låten vi spelat hela veckan.

Även om det är svårt att vara nöjd utan att vilja ha mer, så är jag nöjd. Jag är avspänd, och det behövdes efter allt slit. Januari började med råplugg inför körkortet som sedan vävdes samman med press från teatern som sedan vävdes samman i en veckas föreställningar som sedan vävdes samman med åre. Jag har inte bara njutit, jag har slitit och nu ska jag bara flyta med. Inte röra en fena på ett bra tag, utan endast flyta med strömmen.

Fortsätta vara jag, bara jag


När jag är ledsen så ska jag kolla på den här bilden. HAHAAHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0