Laugh, because you can

Lyssna på Om sanningen ska fram i headset påvägen hem från Grand. Jag är lite töntig men låten påminner mig om sommaren, så som jag minns den. En annan låt Give me everything tonight påminner mig om att jag Greta och Hanna ska boka Rhodos imorn - det kommer bli så jävla fett!

Förövrigt så har jag kollat på Jullans slutproduktion på Kulturama, jobbat, tränat, solat. Veckan är varierad och fotbollen har aldrig varit roligare. Jag är taggad på livet men samtidigt så sitter jag fast - i mitt hem, i skolan, i rutiner. Jag vill flytta till Adelsö nu, ta studenten förfan, festa galet och till hösten åka iväg. Så länge jag har mig själv så ordnar sig allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0