Sun here sun there

När Alma hörde att jag så gärna ville ut och sola istället för att vara kvar i skolan så kom vi fram till en ursäkt. Typ "hej min pappa ringde mig och han måste flytta ett badkar och nu precis så fick han den på foten, så jag måste hem och lyfta bort den tyvärr".
Vet inte om någon i gruppen trodde på min ursäkt men vi gjorde inte mycket och hem kom jag. Jag måste ju helt enkelt jobba på brännan - har ju lovat mig själv att bli nigger i sommar så what the hell.

Förövrigt så börjar jag spåra ut i mitt inlägg och med detta kan jag lika gärna nämna att jag har en finne i näsan och att jag, Greta och Hanna kollar resor för fullt nu. Nu ska vi bort helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0