Tarrytown, NY

Är i tarrytown, 20 minuter från Manhattan. Sitter just nu med två andra svenska aupairer på ett café och har kopplat upp mig på internet. Wifi funkar inte ännu på skolan pga stormen, men det är på g. Maten här är som jag förväntade mig. Under rubriken "salad" på frukosten idag låg aprikoser och donuts. Bredvid fanns det glass. Till lunch idag serverades pizza, hamburgare, friterad korv och pommes frites. Hahhaha. Men lugn jag åt fisk och broccolli. Ain't gonna be fat.

Saknaden av dom hemma finns alltid. Men den dämpas lite när det händer saker runtomkring. Mitt rum delar jag med en finländsk tjej och badrummet delas med fem andra tjejer i rummet bredvid. Rummet är inget att skryta om heller. Längtar tills på fredag då jag kommer till familjen!!

Saknar Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0