United states

Wifi i skolan fungerar äntligen! Känns skönt och nu har jag något att göra på lektionerna..

Dagarna går rätt snabbt ändå, även om vi har lektion från åtta på morgonen till halv nio på kvällen (?). Sjukt men sant. Hursomhelst så spenderar jag och tre andra tjejerna rasterna i cafeterian, i poolen/gymmet eller i tarrytown. Jag mår riktigt bra just nu och har kul med svennarna, men så fort jag är uttråkad eller ensam så längtar jag hem. Det är synd, för förut älskade jag att vara ensam. Men jag antar att man vänjer sig.

Det är fem centimeter snö utanför och ikväll sägs det bli storm. Jag njuter samtidigt som jag är uttråkad. Jag är hyper samtidigt som jag är trött. Jag vill inte hem samtidigt som jag vill det. Jag är väl den största klyvaren i universum dessa dagar.

En sak är säker: Jag upplever tusen nya grejer varje dag - det älskar jag

(bilder kommer, jag lovar!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0