it's worth every penny

Veckan har gått snabbt, men ändå så långsamt. Matchen i söndags gick mycket bättre än förväntat. När Anders sa tio minuter innan till mig; "Det här är sista matchen på ett år då Jennifer" - då blev jag sjukt taggad, trots omständigheterna från natten i bästa Uppsala. På kvällen åkte Linn med från matchen hem och vi såg på film och bara myste. I veckan har jag tränat, gått på bio, gjort hälsoundersökning och alla möjliga förberedelser inför landet bortom. 
 
I needed this. So so much. I can't keep holding on to the fact that I can slip away with everything. It feels like third grade a bit when I showed up and asked: do we have a test? My response to the yes was: No one said it to me. Även om jag vet att allt ordnar sig, så kan jag inte komma undan längre. Jag är vuxen nu.
      Suck it up - in the future it's worth it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0