Jag knarkar inte men jag är ändå hög

Johanna fyllde arton i fredags. Egentligen skulle jag inte ut, för jag jobbade dagen efter. Men jag blev sugen, så jag åkte med in. Kom två och en halv timma försent till jobbet på lördagen och fick ta bussen istället för bilen, hehe, men det var det fan värt. För jag hade skitkul. På kvällen på lördagen blev det chillkrök hos Joel mfl. 
     
 
Igår var jag lycklig. Jag fick med mig Simon och hans syrra att gå på ikea i tre timmar. Och ikväll ska vi till ikea i kungens kurva också hehe........ nejmen han ska köpa säng och så. Själv är jag pank nu när jag betalat det sista till USA. Jag har visumet i handen och har allt jag behöver. Nu är det exakt en vecka kvar. Jag får aldrig resfeber men nu är jag nervös. Lite kul är det. Spännande att inte veta vad som händer. Är rent allmänt sjukt förvirrad nu, glömmer allt överallt, går tydligen i sömnen igen hehe, lyssnar halvdant på alla och är uppe i det blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0