No questions I'm not alone

Pappa sa häromdagen att jag blivit mer kärleksfull. Haha. Jag kanske har tinat. Det läskiga med att tinas upp är man faller offer för att bli sårad - något jag typ är rädd för. Men med dig så är allt värt rädslan för att bli sårad. För det kommer att bli svårt ibland, men i slutändan så är vinsten mödan värd. 
     När jag var tio år så frågade min lärare oss i klassen om var vi skulle befinna oss om tio år. Jag svarade: "USA". Om några månader så har det gått tio år och mitt mål står jag fortfarande fast vid. Det var min idé att vi skulle flytta till Adelsö och jag är rätt bra på att övertyga. Jag hade det skitbra hemma men jag tror att om man inte hittar det man söker efter så måste man flytta. Jag kände på mig att jag skulle träffa någon
 
Some how we're going somewhere - G som i gemenskap - för mig dit
You ask me where to begin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0