stan är vaken, allt är förlåtet älskling

Julia & Lotta kom till jobbet i fredags och vi spaade, badade i poolen och drack smoothies. När vi hade gjort oss i ordning så mötte vi upp Emelie och Lotta på Tgi. Efter några timmar kom Simon med flera och kvällen blev himla bra. På lördagen så åkte jag och Simon till Gnesta. Farfar bjöd på pizza och så golfbil på det.
     Igår söp vi på hemmafronten och nu ikväll ska jag in till stan för middag med bästa brudarna!
 
i mitt huvud vägrar jag bli som alla andra, jag är inte bunden, du som natten, och jag är en vinnare igen, livet är meningslöst, vem bryr sig, natten är vacker, ingen vet vad som händer i framtiden, det jag önskar, kan ingen lova, även om jag hoppas, att du och jag lever lyckliga
 
den är grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0