Open mind open heart

Det är sol ute och jag kan känna hösten komma mer och mer. Morsan ringde kl fem inatt, precis när vi kommit hem från Stockholm Open, och sa att jag lovat att skjutsa henne till jobbet. Schysst att göra dealer på fyllan, för jag minns inte det jag lovat. Gick och la mig elva imorse. Jävla toffel jag varit..
 
Hursomhelst. Open var ballt. Bilar med 1000hk. Lyssnade på In the army now hela kvällen. Innan så gjorde jag mig i ordning på Grand. När jag blir gammal så vill jag minnas stunderna på Grand och förberedelserna för kvällarna där, inte bara för att dom har allt att låna ut, utan för att jag trivs så bra i deras badrockar. Är det klyschigt om jag säger att jag är lycklig? Då får jag väl vara klyschig för idag
 

Låt mitt hjärta slå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0