Kan ni förstå, kalla mig cepe

Jag sa förut att det läskigaste som finns är att vara beroende. Av något eller någon. Jag tror att en del av oss mår bra att visa ett visst beroende, tycke för någon eller något för att visa den bekräftelse som den andre behöver. Jag har nog varit för oberoende, inte som nu. Det gäller att finna balans i beroendet och med det så mår man som bäst. 
 
Kalla mig är sommar för mig som Nu tändas juleljus är för vintern. 
Är avis på en viss Greta som är i Indien nu och igår så åkte jag till Jullan. Blev Coop som vanligt = vårt sätt att närma oss Josef. Hehe. Imorgon blir det andra arbetsdagen som Personlig Assistent inom Ekerö Kommun, känns bra med mer och mer jobb. Måste ut i sommar. Ut i vida världen
 
Kalla mig brun
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0