Running hot

Jag har fyllt år
Känner ansvar, jag kan inte fly längre. Det har inte med åldern att göra, eller jo till en viss del, men allt runtomkring börjar bli seriöst. Man kan inte gå runt och flumma längre. Alla har koll på en och även om alla säger att man ska flyta med så passar inte det längre. Trots det att jag alltid haft koll på vart jag står, så kan marken kännas rörlig ibland och jag har svårt att ta upp det som kommer och händer runtomkring. Men och andra sidan har jag alltid varit en sån som måste reflektera fram känslorna, så kanske är allt som vanligt egentligen - fast ändå med så mycket framsteg
 
 
Var precis nere vid båten. Hade tänkt åka ner och städa den när det slutar regna, men det slutar ju aldrig, jävla regn. Åkte in till stan, efter släktfirandet i lördags, och mötte upp Julia och Vera med flera. Drack några drinkar och sen var kvällen helt plötsligt slut - men friheten återstår = bolaget. 
      Sommaren är här och det bästa med den är att man bara är glad hela tiden. Flytten börjar närma sig med stormsteg och idag ska vi kolla på soffan vi tänkt köpa. Det är bra att köpa allt innan, så man inte står där utan pengar och utan möbler. 
 
 
I torsdags så var Lisa här på min lediga dag och vi solade som fan och vi bantade typ hela dagen. Hehehe. Sen så cyklade vi på kvällen runt ön, 1,7 mil och gick powerwalk 5km. Sen på kvällen så grillade vi vid vattnet med Simon, Rasmus mfl. Har haft en mysig helg och nu är jag taggad för nästa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0