Man behöver inte alltid ta sig någonstans för att bli lycklig

 
 
Jag vet vad jag vill. Jag har en otrolig drivningskraft när jag satt upp mina mål, vilket är positivt då jag vet att jag klarar allt om jag vill. Därför kan jag släppa allt. Varför jag vill släppa allt är för att jag driver mig så pass långt till mina mål att allt blir till ett slaviskt beteende. Jag ger mig inte förrän jag klarat det. Jag stryker undan alla tecken, åsikter, tankar - allt för att jag måste klara av det. Allt blir som en enda stor besatthet och man kan bli så sjuk av tanken. Jag blev det ett tag och då blev jag skrämd av mig själv. Jag har lärt mig så otroligt mycket av min tid här i USA. Inte bara att jag klarat ytterligare ett mål i livet utan också att jag stack ifrån en period som jag älskade, lämnade allt för att inta mitt slaviska mål. Jag är liten, men ändå så stor. Jag vill ta plats, utforska, revolutionera, resa, bevisa, åstadkomma men samtidigt så är jag så liten i min hjärna att jag glömmer bort att man ibland inte behöver ta sig någonstans för att bli lycklig.  - Från Usa, november 2012
 
 
När man hittat det man söker efter, då behöver man inte fly längre 
Jag behöver inte fly längre och om jag gör det så finner jag alltid en väg tillbaka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0