Dom kallar mig cp

 
 
Kass uppdatering. Vafan håller jag på med. 
Vill så gärna blogga mer än vad jag gör. Så därför blir det ändring.
 
Så vad har jag gjort? För visst är min blogg en typisk "vad har jag gjort idag" -blogg? Haha. Kom att tänka på Bea, Nicole och Jenny nu. Undra varför...... Aja hursomhelst så är veckan snart inte mer än en enda fet helg. Jag är ledig och på fredag blir det troligtvis utgång med Marren och Nathalie. Helgen som varit har spenderats på Svartsjö med Jullan, på fest hos Emil, på jobbet, på hemmet - ja överallt med godis och vin, nästan. Super inte på jobbet liksom, även om kassan nog vore tusen gånger roligare om man vore lite fylle bland tangenterna.
 
 
 
Allt. Ja livet. Allt känns komplett. Insåg att flytten till Adelsö bidrog med så mycket mer än pool och vatten. 
Lyssnar på Let her go. 
Har låtit mig intygas om att livet inte består av begränsningar.
Allt som ses som en begränsning skall istället uppfattas som en bonus.
Jag trivs i min ensamhet, jag trivs med umgänge - som vanligt då. Fast ändå så annorlunda
Jennifer Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0